Tradiční reklamní předměty umí lézt pěkně krkem. Zvlášť, když je to po třicáté klíčenka. Či rádoby vtipný antistresový míček. Hrnek zase nemáte kam strčit, protože jste na setkání přišli jen s brašnou na notebook. Ale odmítnout vám nepřipadá slušné…
I tak by mohla vypadat úvaha, se kterou se pustíte do tvorby reklamních předmětů pro svůj byznys. Reklamní předměty vás mají dostat do podvědomí veřejnosti, proto vybírejte věci, které se lidem skutečně hodí a budou je využívat, a zároveň budou dostatečně vidět. Takový deštník je co do velikosti asi opravdu poutavý, ale přiznejme si, že když už musíme někam v dešti pešky, upíráme oči spíše k zemi, než abychom zkoumali cizí deštníky.
Ale pořádná taška splňuje mnoho kritérií opravdové užitečnosti:
Je skutečně využitelná – na nákup občas musíme všichni a s vlastní taškou v kapse není třeba na místě kupovat další tašky, které potom skončí v koši. Hodí se i na skladování různých věcí v bytě – například na dně skříně na vyřazené oblečení či tříděný odpad – po naplnění stačí vzít a odnést, prázdnou využít znovu. Velké prostorné tašky se hodí i do úložných prostorů jako rozdělovače – do skříní, na skříně, do špajzu, do sklepa či pod postel. Někdo vás nečekaně obdaruje, nebo něco zajímavého najdete na procházce v lese (třeba houby!) – taška v kapse je v tu chvíli k nezaplacení.
Oblíbenou kategorií jsou skládací tašky. Poskládáte je do malého psaníčka, případně pouze zmuchláte do pytlíčku. V kabelce či v kapce u bundy zaberou minimum místa, ale při každém neplánovaném nákupu budete vděční, že jsou při ruce.
Reklamní tašky s potiskem mohou být velké i menší – nejen nákupní, ale i plážové, na trénink, do knihovny, na cestování, na dárky a lahve či na uchovávání pečiva a zeleniny. A zvlášť dobrou marketingovou službu plní ty s delším uchem – můžete ji nosit jako malé zavazadlo místo kabely či batohu a její potisk bude okolím dobře vidět.