Může, ale zaručeně se tak nestane. A tím, co mu v tom zabrání, není ani zdaleka jenom jazyková bariéra nebo dejme tomu rozdílné politické či náboženské smýšlení, tradice, vkus a podobně.
To, aby dotyčný oslovil všechny uživatele internetu po celičkém světě, komplikuje už i jenom ten fakt, že je na internetu už dávno strašné množství všeho možného. Tento je zahlcen rozmanitými materiály v takových kvantech, že už se v nich vlastně ani nedá vyznat. A proto lidstvo používá při pátrání po tom, co ho zrovna zajímá, internetové vyhledavače. Sem se zadá výraz, jenž by měl být nalezen, a vyhledavač v mžiku objeví a nabídne hledajícímu to, oč se tento zajímá.
Což je jistá pomoc pro uživatele, ale nejednou ne pro majitele internetových stránek. Protože vyhledavač toho objeví skutečně dost a dost a nabídne hledajícímu celý dlouhý seznam odkazů, kde lze nalézt hledané. Sestaví takový seznam podle vlastních kritérií a uživatel tak dostane nabídku, v níž je něco první na ráně a něco až kdesi daleko na konci seznamu odkazů. A potom bývají vesměs otevřeny a využity jen ty první z oněch odkazů. Protože tady nalezne člověk to, co hledal, a mezi vzdálenějšími odkazy tak už pátrat nepotřebuje. A stránky, které jsou těmi pověstnými černými vzadu, tak mají smůlu, jejich sledovanost stagnuje.
A jak to změnit? Jde to vůbec?
Jde. Ovšem aby se tak stalo, musí dotyčný majitel webu využít SEO optimalizace Seolight. Tedy zásahu odborníků, kteří učiní vše nezbytné pro to, aby se ona stránka internetovým vyhledavačům líbila, aby ji tyto posunuly na maximálně frekventované přední pozice. Kde je sledovanost zaručena.
A je záhodno tak učinit. Není totiž jiné cesty, má-li ona stránka vůbec někoho přilákat.