Není asi třeba říkat, že dnes žijeme nejen v reálném světě, ale i v tom virtuálním. To platí zvláště vzhledem k tomu, že se internet stává stále dostupnějším, a to díky nízkým cenám starších modelů chytrých mobilních telefonů a tabletů a také volné wi-fi, kterou najdeme v mnohých restauracích a na jiných veřejných místech.
Možná si ani neuvědomujeme, jak moc internet používáme. Na síti se bavíme s přáteli i rodinou, poznáváme nové lidi, nakupujeme, sledujeme filmy či seriály, hledáme informace a mnohé další činnosti.
Nelze se tedy divit, že se firmy rozhodly tuto platformu využít ke své propagaci. A to poměrně úspěšně. Avšak nejen podniky si potřebují dělat reklamu. Možná se to bude zdát zvláštní, ale důležitá je i pro města, zvláště taková, která získávají velkou část svého příjmu z turismu. I ta se tedy rozhodla rozšířit svá jména i na síti.
Nutno říci, že zde záleží na mnoha faktorech, jak bude online marketing města, například online marketing Hradec Králové https://krekrrr.cz/sluzby/online-marketing/, fungovat. V první řadě je totiž třeba si říci, čeho jím chceme dosáhnout. Chceme přilákat turisty? A pokud ano, tak české nebo zahraniční? Nebo jej chceme využít jen jako způsob, jak dostat důležité zprávy ke svým občanům?
Ať tak či tak, základem je zde webová stránka. Ta by měla být jednoduchá a přehledná. Lidé by zde měli mít možnost nahlédnout do veřejně přístupných dokumentů, které se jich týkají, jako například záznamy z jednání zastupitelstva a podobně.
Také je dobré, pokud budou na webové stránce uveřejňovány například uzávěrky silnic, opravy a podobně, aby občané věděli, na co se mají připravit.
Vzhledem k tomu, že většina našich měst se může pochlubit dlouhou historií, není na škodu, pokud zde bude zmíněna i ona.
V neposlední řadě by zde pak měly být kontakty na pracovníky jednotlivých oddělení obecního či městského úřadu.
A pokud chceme cílit i na zahraniční turisty, pak je dobré mít veškeré tyto informace i v anglické verzi. Věřte, že se to rozhodně vyplatí.